Täällä lollottelee Pikkuteini. Nimeni on kaiken itseni mukainen ku oon, pieni ja teini ja tavallaan en ole teini vaan vähän teini joten olen pikkutä teini :D
Ja suosikki fonttini on 
tämä joten se varmaan on joka paikassa :D
Olen siis yläasteella.
Musta siel on kiva olla kun, kukaan ei kiusaa (vaik oisin luullu), opettajista pari on mukavaa, saa olla paaaaaaljo vapaampi ku alaasteella, saa syödä karrkia ja kiroilla ja muutenkin siel on kiva olla.
Läksyjä vaan o liikaa varsinki ku nyt pitää tehdä vielä musiikin esitelmää. Mä teen rapista.
No mutta juu... Saahan tänne toki muutkin tulla kui teinit ;D Ja tulevaisuuteen saa antaa vinkkejä. Varsinkin kun oon ihastunu meidän luokan poikaan ja me ollaanki tosi hyviä kavereita mutta ei vaan nyt uskalla kysyy siltä mtn "alatko" juttuja ku lukuvuosi on aika alussa.

Ps: pari opea on kivoja mutta rehtori on ihan LOL!